Scotts i Herrljunga......

Korsning, morsning!
Inte för att det är morgon, snarare kväll.
Ja, då blir det Scottarna om en stund. Har haft det lite körigt idag ( har jag inte alltid det, haha). Har varit och hjälpt min moster att få upp gardiner och tavlor. Hon har flyttat till " hemmet". Det brukar alltid vara på frestande att hjälpa henne. Hon tjatar alltid en massa. Har badat lill killen och fixat kvälls mat till honom. Så nu skall jag göra mig iordning. Har ca en timme på mig. Vi bör ju åka vid åtta om vi skall vara framme vid nio tiden. Men det gör inget om vi kommer lite senare. Folket brukar inte komma så tidigt. Vid elva tiden på kvällen/natten, dååå har nog dom flesta kommit ut som vill dansa.
Skall se om min fotograf tar lite bilder som jag kan lägga upp imorgon.
Ha det så bra ikväll, för det tänker jag att ha.... 


Puss och kram på Er! / Suss

Kommentarer
Postat av: Maria

Ha det så kul ikväll...jag är inte ett dugg avundsjuk!!!! Inte sant....

Dansa lite för mig oxå!

Kram

2010-06-12 @ 21:37:56
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: Susanne

Svar Maria

Tack! Vi hade en bra kväll, trots att det regnade rejält. Grabbarna bjöd på sig själva. Åkte hem glad och öm i foten ( någon missade dansgolvet). / Kram Suss

2010-06-13 @ 08:38:11
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: AnnaE

Hej! Ja men då fick ni lite

hårdrock! Jaa Europe var dom

där puddel krulliga sakerna

från 80-talet..ler..Fast nu

är dom nog inte så krulliga

längre..ler..

2010-06-13 @ 11:35:13
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0