Min dag.......

Sommar, sommar  sommar det är...
Vilket super väder vi haft idag. Men på morgonen trodde jag inte riktigt det. Då var himmlen grå/blå och man kunde tro det skulle bli regn vilken sekund som helst. Sedan utan förvarning sprack det upp och solen sken från en klar blå himmel. UNDERBART... Temperaturen runt 26 grader. Detta är svensk sommar.. Det var detta jag efterlyste igår ( någon där uppe måste gilla mig? haha).

Har precis kommit ifrån jobbet. skall få i mig lite att äta. Ska sedan plantera lite växter jag köpte på timmarna idag. Har köpt en större kruka i samma utseende som jag köpte till min morsdagsväxt. Så jag skall plantera om lite granna. Skall fota det sedan i daxljus en annan gång. Så får ni se vad ni tycker.

Där  f.d tanden har suttit gör FORTFARANDE ont. Så ont att jag inte klarar mig utan burana och 2 alvedon ( man får en bättre effekt av den då). Jag skall jubbla den morgonen jag vaknar utan att jag har värk ( stund, kom snart...).

Nu skall jag avsluta min måltid med Jordgubbar o grädde. MUMS!

Puss och kram på Er! / Suss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0