100:andre inlägget....

Detta kommer att bli mitt 100:andre inlägg, sedan jag öppnade denna bloggen ( tyckte ni kunde få veta) Ingen " big deal" men lite lattjo ändå.

Har nu planterat mina blommor, skall ta bilder imorgon när ljus skärpan är bättre! Den här alltan städningen tog ALLDELES för lång tid! Jag blev lite för "petig" när jag höll på . Men nu är den gjord och därmed historia. Jädrans vad flugskit jag torkat bort. Men nu står den där och glänser i solskenet.

 Har jag möjligen prickat in "RÄTT" veckor i år????. Det har ju varit solsken i flera dagar och jag är ledig! HELT OOOOTROLIGT!!!

Nu blir det dusch mina vänner, Sedan hopp isäng och sova. En ny dag imorgon som man skall fylla, på bästa möjliga sätt.

Puss och kram på Er! /Suss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0