37 grader i solen.........

Pust och stön!
Skämt haha!
Här vaknar man då till. Sängen känns ungerfär som ett badkar! Gick man och la sig på fel ställe igår???  Man öppnar  ett öga lite försiktigt. Nehe, ögat fångar upp den gröna tapeten. Allså är det sängkammaren, man ligger på rätt ställe.  Men varför  är det klibbigt?? Blåsan gör sig påmind, så inte har jag gjort "det" i sängen inte, haha.
Pallar sig upp, vinklar persiennerna. EN KLAR BLÅ HIMMEL MED SOL!. Går till köket för att kolla ute tempen. Håll i ER! Den visar 37 grader i solen. Inte undra på att det är klibbigt  sängkläderna.

DET KOMMER ATT BLI EN HEJ DUNDRANDES FIN DAG IDAG.

Nu måste Herr L upp på vinden och plocka ner Alex´s  badpool.
Annars kanske man får  " dåndimpen" innan kvällning, haha. I alla fall kan jag svalka mina fötter. Jag är en ENORMT stor badkruka.  Badar knappast när jag är utomlands heller. Inte i poolerna i alla fall. Havet brukar kännas mera varmt......

Vi hörs senare. Titta gärna in och ge en kommentar. Spelar ingen roll om vad, ros eller ris, gammal eller ung. ALLA är välkomna att dela min värld och mina tankar....


Puss och kram på ER! / Suss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0