Hej tomtegubbar.....

Det var faan vad små tomtar det ligger överst i alla lådorna. Har dom förökat sig dom små röda nissarna?
Här ligger dom och smider planer några veckor under året. Ingen som stör dom när lådorna ligger längst in under trappen. Det är ett helt företag att få fram dom. Först får man plocka bort ALLT framför och sedan får man plocka tillbaka allt igen,  vilket företag för att bringa fram lite julmys i stugan.....
"Hej tomtegubbar slå i glasen och låt oss lustiga vara.........

Det blev Nobelmiddagen igår som jag tittade på. MEN! Vad hade våran drottning gjort med ögonen???
Lösfransar???? Kan nog inte säga att det var någon " hit" . Det såg inte riktigt klokt ut. Hade Viktoria haft det eller Madde ( var ju ej med) så skulle det vart OK. Men inte nu. Hoppas det var ett tilltag vi inte får se igen.... Men klänningarna var helt rätt. Det skulle vara lite skoj att få klä upp sig så för en kväll. Men det är klart! Det skulle vara lite jävligt att bugga i.......:)
Kram på Er! / Suss


En titt på min hall. Små kissarna ligger ofte på sin lilla kattfilt som ligger på golvet......


Kommentarer
Postat av: victoria

sv; ja, det jobbigaste är just frågan varför och man kommer nog aldrig att få svar på den hur mycket man än vill..



hahaha jo det kan jag förstå att dom är, jag har själv en liten katt här hemma och han är alltid hur speedad som helst! :)

2010-12-12 @ 12:22:10
URL: http://victoriasss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0