Gott Nytt ÅR!!!!!

Hej mina vänner!
Först vill jag tacka ALLA mina trogna läsare som har gått in på min blogg och kollat, TROTTS att jag inte bloggat på över 2 veckor. TACK!!
Som sagt, det är ett tag sedan sist jag var här. Men nu skall det bli ordning på " torpet" igen, haha.
Jag har inte hunnit att vara vid datan så mycket. Har haft en hel del att göra. Och trotts allt, så är jag inte mer än människa. Jag behöver mina 2 timmar utav sömn jag oxå, hihi.
Jul förberedelserna tar sin tid. Och sedan under julen har man fullt upp. Hade 3 dagar ledigt under julen ( ifrån jobbet), det kändes ej.. Folket av löste varandra, och sedan var man ute på lite " sköjj" oxå. Det blev Gamblers och nykomlingarna WILLEZ i Boråsparken. Dom grabbarna var ännu bättre i verkligheten än på TV:n. Det kommer bilder sedan.

Idag är det då nyårsafton. Sista dagen på året.  Detta är min jobbar helg. Skall bränna av  ca 36 timmar innan det blir tisdagas morgon och jag blir ledig. Det kommer att gå bra. Julen är den storhelg jag tycker är jobbigast att jobba. Dom andra helgerna är ingenting, haha.

Har ni tänk på vad vackert det är just nu.
Tänkte på detta nu i morse när jag var ute och rökade. Det kanske är ett ämne till nyårs löftet, HAHA.
Himmlen är alldeles mörkblå, träden hänger vita, snön som bäddat in allt på marken och så dessa ljuvliga små ljus i alla fönstren. Det är så att man kan känna sig lycklig som lever just nu. Nu blev jag visst sentimental :).

Nu är kaffet uppdrucket och smörgåsen borta. Dax att besöka durschen en sväng.... Hoppas bara att inte pannan jävlas igen. Den jäklen har kostat oss " skjortan" denna månaden....
På återseende mina vänner. Kommer igen.
Nu är man tillbakas... Fundera nu ut ett bra nyårslöfte till midnatt. Men ta bara ett ni kan hålla. Hitta inte på ett ohållbart. Då får man dåligt sammvete att man inte kunde hålla löftet mer än några timmar eller en dag, haha.


Denna " gynnaren" kom på besök. Till glädje för alla barn. Stora som små. Besökte han ER oxå??h HOHO
/ Kram Suss

Kommentarer
Postat av: Maria

GOTT NYTT ÅR PÅ DEJ MED SUSANNE!

Jag ska oxå jobba nyår men bara 18 timmar...

5 ikväll, 8 imorgon och 5 på söndag!

Ha det gött!

Kram, vi ses nästa år!

2010-12-31 @ 09:47:46
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: AnnaE

Gott nytt år!!:))

Hälsa fam:)

2010-12-31 @ 11:56:56
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0