Veckans höjdpunkt!

Hej igen!
Jobbet har förflutit bra idag. Har gjort det jag skall och lite till. Har satt in mitt arbets schema fram till vecka 25. Det har varit ett pusslande att få ut sin arbetstid och även få ut sin lediga tid till dans kvällarna.
När jag kom hem idag var jag så trött att " ögonen gick i kors". Tog en liten "mini nap" på 25 min. Vaknade som en annan människa. Behövde detta för att orka med kvällen!

Vad har jag gjort då?? Jo, det var avslutning på Buggkursen nu ikväll. Att dansa är bara för roligt och hälsosamt.
Här skall det buggas i 3 härliga, svettiga timmar. När det är avslutning så blandas det nybörjare, forts 1, forts 2 och motionsbuggarna i en salig blandning. Gud vad skoj vi har det. Svetten den har runnit ner för ryggen. Nu får jag ta dusch nr 3 idag. Kan nästan tro att det snart växer ut simhud emellan tårna haha. Hoppas Ni oxå har haft en trevlig/ skön söndag...



Här dansar min stora tjej Emelie o hennes kille Erik.



Gammal som ung. Alla kan dansa och ha kul. ( här har vi Fox ledaren Gunnar,
åter kommer senare i veckan om honom).



Hur detta har gått till vet jag ej? Men det är faktisk jag i den turkosa tröjan.
Tjo flöjt vad det går med Erik. Ser ni vad mycket folk det är??

Puss och kram på Er / Suss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0