ZZZ..z..z.....

Tösen fick en ny tid, redan idag. Halsprovet hade kommit. Det visade halsfluss. Så det blev ny ordination med pencillinet. Nu skall dosen vara 3*3 per dag.  Och så skall hon ta lite värktabletter emot värken. Nu vore det ju sjutton om inte medecine, skulle bita på alla äckliga bakterier.
Eftermiddagen har gått i SPT´s tecken. Gjorde inte så mycket av detta igår) Men idag har jag gjort desstomera.

Då är det tandis imorgon. Detta är inget jag vill. Men jag går dit efter stor vånda. Det  är skönt när man kommer där ifrån.
Blev tillfrågad idag om jag kunde jobba på fredag kväll. OK svarade jag då. Trotts att jag egentligen är ledig.
Nu skall det sovas här, känner mig rejält trött.....ZZZ..z..z..z..z

Puss och kram på ER! / Suss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0