Burana min trogne vän.....

Godkväll gott folk!
Tänk vad en dag går fort.
Dagen innehöll lite mera tråkigheter oxå!
Jag var tvungen att ringa till min tandläkare . Har fått ont i en tand IGEN. Jag skulle behöva klipp kort hos honom, haha. Nu var det bara 2 månader sedan sist, Det är inget jag ser fram emot, men ett nödvändigt ont kan man säga. Fick tid på fredag kl 12 (mer info om detta längre fram). Nu blir det till att våndas i några dagar. Tack för att det finns burana värktabletter. Dessa "stora" godingar tar effektivt bort tandvärk (price the lord,halleluja).

Ikväll var jag på sista fox-kursen för säsongen. Vad skall man förgylla vardagskvällen med nu? Nu är det bara dans ute som gäller. Nästa gång blir troligtvis Valborgsmässoafton. Då finns det några ställen att välja på. Scotts i Skirö, Eksjö - Arvingarna,Herrljunga - L-K, Björnholmen, Nässjö - Blenders, sigges loge. Pic and chosse! Har inte bestämt än, utan jag skall fundera.

Lill killen är feber fri nu! Så imorgon blir det jobb och dagis för honom. Det tycker han är kul. Men han är inte så förtjust i när vi väcker honom kl ca 05, 20 på morgonen. Då vill han sova lite till, haha. Det är tidigt barn får gå
 upp, och tänk! Detta gör man hela sitt liv sedan. Inte undra på att man känner sig tröttare ju äldre man bliirr...

Måste passa på att TACKA alla som varit inne på min blogg. Efter bara denna lilla tiden är ni enormt många. KUL och TACK så mycket.

Puss och kram på Er! / Suss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0