Soff odjuret...

Då har en ny vecka gått och det är äntligen helg. Och man är dessutom ledig. Det känns bra. Enda "smolket" är att killen fortfarande har nästan 40 graders feber. Där är en av osakerna att jag är uppe vid denna okristliga tidiga timma fast jag är ledig. Vattnet var slut, och han behövde mera.
Den andra andledningen är att jag är hungrig!!
Igår kväll när jag lagt Alex, så skulle jag bara slå mig ner framför TV:n en "liten" stund! NI vet! Man vill bara kolla av vad som finns på " dumburken". Det var tyst och skönt hemma. Stora tjejerna var inte hemma. och "Mr L" var någon stanns i huset. Allt andades lugn o ro.
Man sätter sig lite försiktigt längst ut på kanten,  sappar runt på kanalerna, hittar något man vill se på. Sätter sig lite bättre i soffan. Ni vet, sjunker ner lite skööönt. Känner redan efter 10 min att man bara skall blunda en liten stund medan reklamen pågår. Det är då soffodjuret slukar en med hull o hår. Och efter det vet man ingenting.......
Så därför är jag hungrig. Åt inget igår kväll
Och förresten! Ser att grannen oxå är uppe och är inne i kylskåpet. Undrar vad hans orsak kan vara. Kanske har han oxå ett soffodjur hemma............. HAHA.

Puss o kram på Er. / Suss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0