Seg i benen....

Fick då sov morgon idag. Det kändes skönt, men igengälld så var jag uppe i 24 timmar. Känner mig lite seg i benen. Efter mycket dans igår kväll. Det var mycket folk som dansade och höll igång. Efter några buggturer så är man ganska varm i kläderna. Timmarna försvann i ett "naffs". Det är dööö kul att dansa. Men ibland får man ta en tur med en person med två vänster eller höger fötter. Det är vid dessa tillfällen 7 min är jä...gt lååånga.
Blev upp bjuden av en sådann person igår.
För det första så kände jag inte till turerna han använde. Fråga då lite försiktigt om han var Borås dansare ( lärarna lär ut olika emellan Borås o Ulricehamn).  - Nehe, sa han!. Jag hittar på själv. Jag tycker om att leka. ( Han var runt 55.) Kände i  det ögonblicker. HERRE JÄVLAR, detta kommer inte att bli kul. Tycker inte om att slängas runt som en vante. Ni tänker säkert!  VARFÖR lämnar hon inte honom?. Men jag är snäll haha, och skulle bara i ytersta nödfall lämna någon på dans golvet. Och det är om någon är så full att han inte kan dansa.
Ni kan tänka ER någon som var glad när denna " så kallade " dans var över. Aktade mig mycket noga för att vara för nära honom resten av kvällen. Och ni skall inte tro att jag bjöd till baka, haha.

Whalströms gossarna spelade go och dansant musik. Man hörde även vad dom sjöng. Endel band kan ha lite svårt med detta. Dom skall vi dansa till igen. Här nedan kommer lite bilder ifrån kvällen på bandet.
Får ta mig i kragen och gör lite vetiga saker. Klart slut......


Kaffe på morgonen är ETT måste.


Ett "gäng" käcka gossar som höll lådan hela kvällen.


Han gillade att bli fotad,haha. Röda byxor? Är detta nya trenden?


En bild av en zoombi, haha Efter att varit vaken i 24 timmar ( It´s me)

Puss och kram på Er. / Suss


Kommentarer
Postat av: Anna

Ser då inte ut att ha varit vaken så länge ;) fräsch som en nyponros och snällheten syns, fint av dig att inte överge din danspartner. Jag beundrar alla som kan dansa sådana dansanta danser. Själv får jag panik om någon skulle få för sig att bjuda upp. Haha. Och generationen kan jag inte skylla på heller ;)

2010-04-18 @ 18:24:44
URL: http://annasadlib.blogspot.com/
Postat av: Susanne

Sv: Anna

Den förlösande faktorn kallas för:KURS. Där övervinner man alla fobier. Typ: svett, ladugårdslukt, panik av att bli upp bjuden, handsvett,att dansa med lång som kort m.m Du kanske kan några snygga "move" som Masajkrigarna gör? Det kan inte jag ;P ./ Suss

2010-04-18 @ 20:18:13
Postat av: Maria

Tycker du ser oförskämt pigg ut om du varit uppe så länge...en annan hade varit helt bort!

Kram

2010-04-25 @ 13:28:37
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: Susanne

Sv: Maria

Jag är ganska van. Sover inte så många timmar per natt, haha. Du ser vid vilken tid jag svarar, haha. Och klockan ringer vid halv fem igen. Och så har jag jobbat sedan i fredags. Suss

2010-04-26 @ 00:59:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0