Kl 05,30.....

Ja, inte hoppar man upp ur sängen med ett " skutt" inte. Hade gärna legat kvar en stund till. Men jobbet kallar. Idag blir det en lång dag. Åker nu vid halv sju, och kommer inte hem innan vid tio tiden ikväll. Har delad tur idag. Men tänker inte åka hem på " timmarna. Tänkte jag skulle skaffa mig lite trevlig vår bränna. Tar en vilo paus i solariet.
Vi hörs vid ett senare tillfälle.
Ha nu en bra dag på ER. Och tänk på : Skjut inte upp det du kan göra idag. Imorgon kan det vara för sent, hehe.

Puss och kram på ER. / Suss

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej!

Kul att du har börjat blogga =) Fin sida!

2010-04-14 @ 22:18:19
URL: http://ullissite.blogg.se/
Postat av: sv: Ulrika

Tack! Har gått och funderat i över 1 år. Men har nu gjort slag i saken. Kul att jag hittade dig igen. Har letat länge skall du veta, tycker om dina fina foton. / kram Suss

2010-04-15 @ 07:49:31
Postat av: Ulrika

Tack :) Du har fin bakgrund. Är det svårt att göra egen?

2010-04-15 @ 20:09:53
URL: http://ullissite.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Ulrika

Tack igen! Svårt... Vet inte vad jag skall säga eftersom min dotter hjälper mig. Och när hon gör det ser det inte svårt ut, haha. Den är inte klar än. Det skall in en "header" oxå. / Suss

2010-04-15 @ 22:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0