Ingen pardon nu....

Ni skall inte tro att jag hann fixa räkningarna igår kväll. MEN NU skall det göras. Nu finns det ingen pardon. Tycker inte om när det blir så sent i månaden. Det blir alltid lite sent när jag jobbar sista helgen. Håller Herr L vaken för att vi skall  hjälpasåt. Det brukar alltid ta en så där 2,5 timme. Skriver och sedan så sätter jag alltid in räkningarna i pärmar. Allt för att man skall kunna hitta lätt ifall man skulle behöva ett papper någon gång i framtiden. Är nog lite pedant av mig ( Herr L säger mycket, förstår inte vad han pratar om, HAHA.) 

Nu är det bokat! Det blir Sätila 1:a maj. Där spelar Scotts och L-K. Var där förra året. Vilket ööss det var. Hur kul som helst. Detta blir första utedansen för säsongen. Alltid lika svårt att veta vad man skall ta på sig. Där kommer att vara en MASSA goa tjejer man har lärt känna genom året. Allt pågrund av dessa båda band. Anna som håller koll på L-Ks  fanclub. Och Carro tjejen som håller i Scotts fanzone. ni kan ju gå in och titta på deras sidor. jag har deras länkar längst ner på min blogg sida. gud vad skoj det skall bli.

Puss och kram på Er! / Suss

Kommentarer
Postat av: Maria

Gud va kul!!!!

Jag bara väntar och längtar tills de kommer till Kulla i sommar...här nere i mina hemtrakter på Österlen...även Arvingarna mfl kommer i sommar...blir en fullspäckad sommar...får se när man ska kunna jobba haha.

Ha det bra!

Kram

2010-04-28 @ 06:49:34
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: Maria

Gud va kul...jaja...jag såg dem ju förra helgen men man kan ju se dem om och om igen!!!!

Önskar en toppenkul lördag...hälsa Carro från mig om hon är där...

Kram

2010-04-28 @ 19:41:05
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: Susanne

Svar: Maria

Haha, Ja det är ju där problemet sitter. Att få ut arbetstiden,. För vissa helger måste man bara vara ledig. Klart jag skall hälsa till Carro. Och ja, hon kommer. Hon har hämtat ut sina tågbiljetter. / Suss

2010-04-28 @ 21:54:38
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0