Dela lika....

Är hemma idag. Lill killen har fortfarande feber , inte så mycket längre ( 37,8). Så det är på väg neråt. Mr L har varit hemma 3 dagar, så nu får han jobba och jag hemma. Ja, ialla fall på dagen. Jag skulle ha gjort en Delad tur (7 - 13.....16 - 21,15 ) idag, så jag VABár bara halva. Skall jobba min kväll som vanligt. Tycker att man skall dela på att vara hemma när  barnen är sjuka. Har ingen förståelse för familjer där " bara" mamman skall vara frånvarande ifrån sitt jobb. Man är väl 2 när man dansar tango???? (nu får jag väl någon ilsken förälder på mig ). Men inte skaffar man sig barn om man inte har " råd " med dom, eller??? Hela familjens ekonomi kan väl inte bara hänga på en person??
Idag har jag hängivit mig åt SPT ( städa, plocka, torka). Detta är mig en ständig följeslagare. Hänger över mig , ihärdigare än en fästing,haha. Fick ett raseri utbrott när jag kom ner till pannrummet. S hade rengjort hos sina marsvin igår. Men tydligen glömt att plocka bort efter sig... Allt var fram draget, MITT på golvet ( spån, hö, det gamla spånet , fullt med hö på golvet ).  Dessa barn, dom ger en gråa hår.....fniss. Men dom är goa att ha.


Puss och kram på Er! / Suss

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej!

Jag är världens smartaste not Den kommentaren du skickade till mig igår, när jag skulle godkänna råkade jag trycka radera så den försvann =(

Hoppas lillkillen piggnar till snart!

kram

2010-04-19 @ 18:33:14
URL: http://ullissite.blogg.se/
Postat av: Susanne

Sv: Ulrika

Ja, det gäller att hålla ordning på fingrarna ibland, haha :) / Suss

2010-04-19 @ 22:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0