Kväll med JANSON....

Då var denna kvällen oxå gjord. Det känns ganska gott. Har jobbat ute dom två senaste kvällarna.
Det har varit skönt. Det har ju varit en behaglig temperatur så man har ju inte frusit precis. Det är ganska stor turbolens på jobbet, det är det enda jag kan säga just nu. Åter kommer till detta vid ett senare tillfälle. När jag kom hem så vankades detta till kvällsmat



Jansons frestelse, jummi! Har bara hunnit med att äta pannkakor till middag idag. Så jag kan säga utan att ljuga att detta kom mer än lägligt...


.
Det blir till att ladda "kistan" full.....

Nu är jag "propp" mätt. Och efter denna jätte portion blev jag super trött. SÅ med all rätt går jag och lägger mig.
Har lite nya kort på mina växande råttor. Lägger ut dom innan jag puttrar till jobbet i tidig arla morgonstund.- 
Sov gott på Er ! / Kram Suss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0