Beutiful blogger Awards....



Det hände en rolig sak den 26 augusti. Jag fick en Awards. Det kändes roligt att få en liten utmärkelse. Nu är det ett tag sedan, men det har inte funnits tid innan. Jag fick Awardsen utav prinsessanadia.se. Tack så hemskt mycket Nadia. Gillar hennes blogg. Hon har en " vass" tunga och skriver som hon tycker och tänker. Hon tar upp viktiga saker som får en att tänka till och det gillar jag. Gå in och gör ett avtryck på hennes blogg, ni kommer att gilla den.

Så nu ska vi få den här awardsen vidare också och det går till såhär:

Awarden går till på följande vis:
-Kopiera awardbilden till bloggen för att visa att man fått den.
-Tacka och länka till den man fått den av.
-Nominera sju andra bloggare och länka till dem.
-Berätta sju intressanta saker om dig själv.

Skall försöka att få ihop 7 saker om mig själv:
1, Jag gillar att dansa " se dansa" är mitt liv.
2, Kommer aldrig i säng, är uppe halva natten, haha
3, MÅSTE ha kaffe på morgonen
4, Tar gärna hand om andra ( där av mitt yrkes val)
5, Har ganska kort " stubin"
6, Nynnar ofta på någon låt
7, Städar ofta


Nu kommer då mina 7 nomineringar:
aesblogg.bloggagratis.se/: Denna tjejen har hand om L-K ´s blogg sida. Själv skriver hon om allt möjligt. Ingen outfit blogg inte, men sådanna gillar jag inte att läsa.


theshedevil.blogg.se/: hittade denna bloggen på på Mer - trafik. Jess  är gravid. Hon skriver om att det inte bara är en dans på rosor att vara på " smällen". Här finns det halsbränna, att inte få sova, funderingar om vad det blir för kön. Hon skriver även om sin " tvåmeterdumhet".... Titta in så får ni veta mera..


ankan-liveturmittperspektiv.blogspot.com/ : Har ett liv som inte är som allas andra. Hon har SLE. En sjukdom som sätter hinder i hennes väg. Men skriver på ett glatt sätt ändå. Och sedan så har hon ju dessa små söta missar...


carropiiz.blogg.se/: Carro! Denna tjejen är aldrig still. Hon driver "scotts fanszone". Hon flyger och flänger över halva Sverige.. Har sin skola och" tusen järn" i elden. Hon skriver flera gånger per dag på sin blogg. En go tjej med glimten i ögat. Olika dansband passerar i bloggen. Träffade henne genom att Scotts var med i dansbandskampen.Helylle tjej...


mariagladsax.blogg.se/: Bor i nedra delan av vårat land. Hon och jag delar samma yrke. Bloggar om livets framgångar och motgångar. Vad som händer och sker i sin familj. Familjär läsning..


ijennikashuvud.blogspot.com/: En av mina äldre blogg vänner. Just nu har hon många flyttbestyr. Har precis i dagarna blivit " kombo".


mariettesrora.blogg.se/: Här får vi ta del av en husrenovering ( som drar ut på tiden) ,haha. Hon ger tips om lite smått och gott. Här kan man få goda bak tips och tips om " bananflug fångare" som fungerar. Har provat själv.


Som ni ser läser jag inte bloggar om en massa dagens " outfit". Dessa hoppar jag över. Jag vill läsa bloggar som ger mig något att fundera över eller tips. Någon som kan få mig att skratta.

Alla ni som fått en Awards! Gör nu som det står och för den vidare.

/ Tack! Suss


Kommentarer
Postat av: miss P E

Om man varva några vänner så få man poäng när deras vänner varvar. Så dessto fler vänner man har dessto fler poäng rullar in oxå :)

2010-09-05 @ 21:48:13
URL: http://dinpetraj.blogg.se/
Postat av: Mariette

TACK TACK TACK! Jag blev sååå glad! Kramar

2010-09-05 @ 22:55:08
URL: http://mariettesrora.blogg.se/
Postat av: Mariette

...och jag gillar din blogg skarpt. Blir lite fjöntigt att skicka en award från mig till dig nu så du får en tanke-award från mig =)

2010-09-05 @ 23:29:37
URL: http://mariettesrora.blogg.se/
Postat av: jess

Tack söta du <3

2010-09-06 @ 10:13:23
URL: http://theshedevil.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack så mycket! Får ge tillbax till dej sen!

Kram

2010-09-06 @ 13:54:33
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: nadia

Tack för dom fina orden :)

Hoppa att alla skickar vidare awarden.



www.prinsessanadia.se

2010-09-06 @ 16:54:22
URL: http://www.prinsessanadia.se
Postat av: miss P E

En mamma från Öland! Bor i Kalmar så kroppkakor gillar vi :) Äter du kroppisar?

2010-09-06 @ 21:43:50
URL: http://dinpetraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0