Varför drabbar det mig.....?

GRRRRRR, grrrr
Nu är jag arg igen!
På datorn.....
Här satt man nu igår kväll/natt och skrev ihop ett bra inlägg. Vad händer då???
Då kommer den jä....a sidan upp "webbsidan kan inte visas" och så var det inlägget borta. Är det bara ett lokalt fel eller finns det fler olyckliga själar där ute som har samma problem???
Min dotter säger att man kan kopiera innan man skickar iväg, men jag tycker det är så "omständigt" att alltid göra det. För ibland flyter allt så bra.
Det som irreterar mig mest är att om man skall skriva om "allt" så blir det inte lika bra. Ni som har följt mig vet ju att jag skriver ju inte bara EN rad. Det brukar bli lite mera, haha.

Nu skall jag gå och duscha. Än sover huset alla andra invånare. Det är bara jag och Herr Frans som är uppe. Frans sitter just nu och njuter en portion kokt fisk ( han är inne på sin andra portion, haha).


Frans på en äldre bild.  Taget förra året

/ Suss


Kommentarer
Postat av: anna

Åh, vad gulligt av dig Stort Tack :)

2010-07-21 @ 09:38:19
URL: http://annastumpan.blogg.se/
Postat av: Annika

jag har samma problem faktiskt.. inte hela tide men oftast på kvällarna.

Frans ser ut att vara gräsmattans härskare..haha.

min ena gillar kokt fisk medans de andra två fnyser men det misstänker jag Pingis gillar haha

Postat av: Mariette

Visst är det irriterande och det händer gång på gång utan att vi tydligen förstår att vi MÅSTE kopiera innan. En dag kanske... =)

2010-07-21 @ 20:39:54
URL: http://mariettesrora.blogg.se/
Postat av: susanne

Sv Annika

Frans är KUNG!! En riktig butterfis, haha. Kelen när han vill. Svea fnyser oxå åt kokt fisk. Förstår inte varför dom andra flanarna sitter och vaktar en spis med en gryta på. Loko loko, haha / Suss



Sv Mariette

Det blir så "krånglikt" då. MEN det kanske är bättre än att bli för...ad på tekniken som inte fungerar som man vill..haha / Suss



Sv Anna

Skriv o tala om , om du VANN! / Suss

2010-07-21 @ 23:27:42
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0