Vädermiss.....

För middag!
Idag går vädret i den gråa skalan. Det är regn tungt på himlen, det blåser, tempen ligger på ynka 24 grader och det finns ingen UNDERBAR sol på himlen. Hur kan allt ändra sig så snabbt? Igår när jag tittade på Aftonbladet.se väderkarta över Timmele, så skulle det vara soligt idag! Pyssan heller, skit väder.  Har inte målat klart än och vill få det gjort så fort som möjligt.... och som sagt jag gillar sol och värme. Idag har koftan åkt på, haha
Säg den lyckan som vara för evigt......

Är det någon av ER som har sol?........... Jag kommer.....

Ps   Nu regnar det oxå. Lyckan är gjord för skog och mark, MEN INTE FÖR FRU LUNDIN.... Ds




Gillar inte när det ligger kommer ner blöta droppar ifrån skyn.....



Eller kanske är det en ängel som gråter???.......


Vi hörs senare! / Suss



Kommentarer
Postat av: Ponyo

I uppsala/stockholmstrakten är det olidligt varmt och sol. I karlstad regnar det och är lite svalare vilket var helt underbart efter närmare 6 timmar på resande fot. :) Någon timme efter stockholm började det bli lite mulet så det är väl östkusten du ska till om du vill ha tropisk värme. ;)

2010-07-15 @ 16:29:39
URL: http://www.annamaria-l.se
Postat av: Icka

Jag har haft sol och stekande värme hela dan.. Ja i 2 veckors tid nu typ.. Jag vill ha regn!!

2010-07-15 @ 19:43:31
URL: http://ijennikashuvud.blogspot.com
Postat av: Annika

Här regnar det nu ikväll och ett härligt åskväder. I like it!!!! Annars har dagen varit extremt varm.

Postat av: susanne

Svar: Det är som jag alltid säger, ÖLAND, där finns solen och värmen. Ja, stockholmarna brukar oxå ha bra väder. Sedan har vi ju Piteå havsbad. Men det är så jädrans långt dit. Ca 120 mil. Inget man åker över en dag för att bada till, haha. Kram på Er i värmen! / Suss

2010-07-15 @ 20:57:02
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0