Vad gör folket.....???

Vad har ni hittat på i värmen???
Det är ganska "tunnsått" med trevlig läsning på bloggarna. Men antagligen ligger väll övervägande av svenska folket och " päser" vid en sjö eller havet.
 Eller annars så befinner dom sig uppe i MALUNG på dansbandsveckan!
Och där förlustar dom sig med " pojkarna" ( anntar att det är övervägande kvinnfolk som läser), haha.

Nu skall jag gå och förlusta mig med min solstol en stund till. Den och jag har ju ett " speciellt" förhållande, HAHA.

Hörs igen / Suss

Kommentarer
Postat av: Maria

ja där skulle man varit..Malung eller solstolen, det går bra vilket sm.

Hur får du fram det men antal besökare osv ?????

Kram

2010-07-21 @ 23:00:40
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: susanne

Sv Maria

Du kan trycka på mina besökare för dagen. Då kommer du till WEBBVERKTYGEN.SE. Den är OK. Har hittat en som är bättre ( där man kan få ONLINE+ ip nummer, för att kolla fulingar,haha) Den sidan heter susnet.se. Kolla där får du se! Hoppas det fungerar. / Kram Suss

2010-07-21 @ 23:19:15
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0