Framtidsplaner...........

Kan ni tänka vad jag gjort idag????


Har faktiskt bokat en sommar stuga på klintas camping! FÖR NÄSTA ÅR 2011, v 31!!
Det gäller att vara ute i god tid, haha. Det tar ca 3 dagar innan man får bekräftelse på att man fått den stugan den veckan. Vi får hålla tummarna att det går i lås.
Jag längtar dit så jag kan dööö...
För mig är ÖLAND semester. Bara man kommer över Ölandsbron är luften mycket mera annorlunda. Och man känner sig harmonisk....... 

Jag har varit många gånger på Öland. Senast fam Lundin var där var 2007. Då bodde vi uppe vid Äleklinta. Tänk att se ut över havet, klar blå himmel, solen värmer och man hör vågorna som slår in mot strand.....hm..kan det bli bättre än så?. Det var ganska stenigt där. Fanns ingen sandstrand att sitta  och "peela" sina fötter i ........



Tog detta kortet en dag nera vid den steniga stranden. Vi köpte oss nya " Foppa" tofflor för att kunna gå ut och bada.....haha.



Vi var uppe och gjorde ett besök vid LÅNG Erik ( det är en fyr i norr för alla som inte vet). Herr L tog med sig tjejerna upp i fyren för att kolla ut över ut vyerna. Alex o jag höll oss på backen.... Detta är vackert.



Ett besök vid Borgholms slottsruin är ett MÅSTE oxå. Det har nog alltid varit samma guid i alla år. Han med muchtaserna. Att han aldrig tröttnar att guida oss fåniga turister runt. Han är bergis en genuin Ölandsbo



Sofie fotar resten av oss. Vi är 3 år yngre på detta kortet. " SÄG HEJ TILL PUBLIKEN!!!!"


Hej! Och kram på ER! / Suss

 


Kommentarer
Postat av: Icka

Haha Suss du är för härlig.. Men det klart vill man att det blir så är det lika bra att vara ute i god tid :)

2010-07-07 @ 13:12:18
URL: http://ijennikashuvud.blogspot.com
Postat av: susanne

Svar Icka

Är inte mycket för impuls grejer. Här skall man VETA vad man skall göra framöver. Men IMPULS köp....där hamnar vi i ett annat läge... HAHA. / Kram Suss

2010-07-07 @ 14:46:48
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: Nilla

Hej!

Vad kul att ni bestämt er för att komma till vår härliga ö nästa år.

Hoppas att ni får stugan.

Kram Nilla

2010-07-08 @ 06:47:23
Postat av: susanne

Svar Nilla

Ja, gud vad jag lääängtar. Men dom har inte hört av sig ännu. Har varit på Öland, så där 15 - 18 gånger sedan jag blev " stor" Vad är Skrea, Falkenberg, Tylösand, Varberg emot ÖLAND?? / Kram Suss

2010-07-09 @ 01:06:33
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0