Nu var det klart för inspektion.....

Japp ! Då är man klar då med  städningen av gaderoberna.
Det känns super skönt!
Jag var allt lite trött igår kväll. Det blev inte så mycket vid datorn, haha. Sängen kallade: Kom och lägg dig! Kom och lägg dig!........

Fredag idag! Veckans bästa dag. Har alltid tyckt om fredagar.
Idag någon gång kommer mellan tjejen hem ifrån sin semester med sin kompis. Och då kommer min kamera oxå hem. Nu kan man ta lite kort igen.
Vet inte riktigt vad jag skall göra idag! Har lite olika ideér....... Skall fundera medans jag äter frukost!

Nu tar jag min kopp kaffe o smörgåsar, något annat vill jag inte ha......


Har två gaderober i våran sängkammare. Ser ni oordningen??? Här hänger det huller om buller...



Ser ni skillnaden? Urdammat och kläderna hänger i färg ordning. Klädförvaringen till höger är Herrr L´s.... Det till vänster....MITT.. HAHA



Här är det nästan så att jag skäms att visa ( men ska det vara..) Jag är inte helt perfekt. Men  när jag ber någon att sortera upp tvätten, när jag har stått och strukit allt.
Så brukar den personen inte ORKA att lägga saker på sin rätta plats. Utan man lägger det precis innanför dörren i backarna. Till slut blir jag lite ¤förbenad¤ och får mig ett ryck att sortera upp allt igen....



Se vad fint det blir! Här har Herr L gaderoben till vänster, haha. sedan delar vi på korgarna. Vi kvinnor behöver ju  störst plats eller hur??? Karlar ( i alla fall min) skulle nog aldrig köpa kläder om inte jag säger det! Han tycker alltid att han har så det räcker. Kan man få för mycket??? haha.


Em tyckte att sko avdelningen KRÄVDE en närbild,, HAHA
Men nu är denna oredan ett minne blott, fniss!


Klappa dig själv på axlen Suss! Du har varit duktig!

Hörs! /Suss


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Vad fint det blev =)

Ni ska inte se Larskristerz på lördag då? ;)Trevlig helg!

2010-07-23 @ 16:30:11
URL: http://ullissite.blogg.se/
Postat av: AnnaE

Det blev ju gör fint Suss!!

Kom hit och röj här med!!

Kommer ni till Olstorp

imorgon? Vem vet? Kanske

blir mer gapflabb efter

spelningen...Ha ha!!

2010-07-23 @ 21:19:51
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0