Garderobsrensning

Nu så rinner inkontinentskydden över!!
Här har det regnat sedan igår kväll. Och jag pratar inte lite regn...utan MYCKET ( bra för gräsmattan). Det enda positiva jag kan se med detta. Det är ju som bekant min sista semestervecka så det känns inte som om jag vill ha något regn. JAG VILL HA SOOOLLLL!!! Var är ju min lilla gula, varma kompis??

Eftersom jag inte tycks ha någon "vänn" just nu så får jag ägna mig åt annat!
Detta annat blir att städa garderoberna i vårat rum. Brukar gå igenom dom en gång om året. Då slänger jag kläder jag inte har använt på ett år. Allså jag slänger dom inte, utan skänker dom till nödställda. Ibland kan jag till och med skicka med kläder med prislappen på. Det är då jag köpt något och sedan inte gillat det. Man kan ju faktiskt gör så när man tjänar egna pengar och är STOR, haha
Det är alltid trevligt att hitta nya kläder i gaderoben med pris lapp kvar hängande, haha

Klart det käns lite motigt innan man börjat. Men vad glad man är i eftermiddag när det är klart!!!

Hoppas ni har sol coh inte känner att ni behöver göra något nyttigt...

Hörs senare/ Suss


Kommentarer
Postat av: Annika

vad jag blir avis på allt regn...

Va kul med rensning.jag går det ett par ggr om året. ma nka nhitta mycket kul där haha

Postat av: susanne

Sv Annika

Det är inte riktigt kul nu när solen tittat framm.... / Suss

2010-07-22 @ 15:47:22
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0