Jag får "DAMP".....

J&%¤))))JÄ??/(&####!!!!!...
Antagligen fattar ni inte ett skvatt. Men om jag säger som Sofie brukar säga: Datan dampar!!!
Är snart på väg att slänga ut den genom fönstre, men då får jag väl "gubben" på mig. - Varför ta den genom fönstret när du kan öppna dörren ??? Herr L är småläning om jag säger så: Det brukar förklara mycket, haha.  Hela förmiddagen har den hålt på och dumma sig. WEBB SIDA KAN INTE VISAS! Detta är nog de enda ord den kan just nu. Sedan har jag skrivit inlägg och se: Puts väck! Bara att börja om från början.... men det är inte skoj. Fast det som retar mig är att vi har 2 laptopar ( behövs när man är många in  the family). Och den jag har går dessutom på bärbart bredband, så jag tycker inte den skulle uppföra sig så konstigt. Mendans sofie använder den andra utan problem.....
Som sagt har försökt att bättra på lite saker, typ profilen. Och sedan är det ju headern som inte kommit, men det kommer väl så sakterliga, haha.

Nu blir det då dans ikväll, tjoflöt vad skoj. Skall ta ( Herr L tar) bilderna. Det är inte alla som har en egen pressfotograf, haha.

Damp på ER! / Kram Suss

Kommentarer
Postat av: Annika

Min man skulle säga att det var SBS haha. (skit bakom spakarna). Jag gissar på att det är värmen. min beter sej mysko också. Det känns som Telia har hällt i massa Sirap i bredbandet. jag får också upp det där med vebbsidan???

Ha det så bra i kväll och håll koll på fotografen haha. Kram /Annika

Postat av: susanne

Sv Annika

Tackar! Vad tror du om koppel med nitar på?????,, HAHA/ kram Suss

2010-07-16 @ 18:14:33
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Hej! Inte kul när datorn inte funkar som man vill. Ha det så kul ikväll! kram

2010-07-16 @ 18:14:41
URL: http://ullissite.blogg.se/
Postat av: susanne

Sv Annika

Eller annars så känner datorn på sig att jag inte är det tekniska geniet!!! Tack! / Kram Suss

2010-07-16 @ 18:19:26
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: Annika

ja du koppel med nitar tror jag skulle passa . Men vänta med det tills han fotat klart haha

Postat av: susanne

Sv Ulrika

Ibland över skrider det mitt förstånd( det här med det tekninska). Tack



Sv Annika

Det är ganska lungt idag. Större behov när Scotts spelar, haha. Då står dom i "klasar" framför scen, HAHA / kram Suss

2010-07-16 @ 19:59:11
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0