Ute temp 27 grader, inne ännu högre...på natten.....

Vad säger ni om att ha 30 grader innomhus kl2:04 på natten.
Rena tropik värmen
Har precis varit och duschat och kommit upp ifrån källaren. Där nere är det behagligt. Men så tar man några steg upp i trappen, då slår värmen emot en. Och då blir man lika klibbig och varm som man var när man gick ner, haha. Men tro inte att jag klagar, det gör jag ej. Jag har inte haft koffta eller raggsockar på, på flera nätter. Kan tänka mig att Herr L ser det som ett framsteg att slippa ha en raggsock beklädd fru vid sin sida, haha. Men för husfriden, så säger han inget......Dom kan vara slipade ibland, det mannliga släktet.
Men herre gud! Vad gör människan uppe vid denna tid punkt ? Sover hon aldrig???
I det förra inlägget sa jag att jag behövde städa! Och när jag inte gjorde det på fm, så får man ta det till kvällen. Men jag kan lugnt säga att det inte spelat någon roll om jag hade tagit det innan. DET VAR LIKA JÄVLA VARMT NU.......Det har runnit som en bäck ner för ryggen. Så det var riktigt skönt att duscha kallt efter det varma. Har till och med varit med Alex i hans badpool och plaskat nu på em. H. Har inte tagit ett enda penseltag idag. Det har sett ut som det skall komma åskväder. Men det har gått runt omkring Timmele. Det är inte bra om det kommer regn på det nymålade. Men imorgon skall jag lägga dom sista penseldragen på alltanén. Men då skall ni se att det
regnar igen.

Sova! helt onödigt, i alla fall just nu. Tids nog får man sova för alltid...
Är inte i behov av så många timmar ( sömn).Klarar mig lätt på 2 timmar..........


Syns imorgon...!!/Kram Suss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0