Vem drog ur kontakten.....

"Vilken jävla smäll!!"
Här har det regnat och åskat hela morgonen.
Åskan började vid kl 04 inatt ( jag släppade mig till sängen då)."  Sedan har det hållt på hela morgonen fram till 08 tiden. Em skulle börjat sitt sommarjobb idag ( Timmele plantskola). Det är 3dje året hon är där. Men det blir upp skjutet tills imorgon. Det är inte så lätt att ligga i en lervälling och jobba. Men "mud" är ju bra emot hyn, haha. Undrar om det kan vara samma vara??

Det smällde rejält i natt , funderade på om jag skulle ORKA gå upp och dra ur kontakterna. men se, det blev bara en tanke. För där kom John Blund och grusade mina planer, haha.
Men på något konstigtvis var alla kontakter ur dragna när jag blev uppväckt ur mina underbara drömmar av  Alex kl 07,25.
Herr L har säker en del i detta. Han jobbar ju dessutom denna veckan......

FEL! Em kom just upp ifrån sin säng.
Vi har fått en ny " skållad råtta" i familjen. Det var svärsonen som dragit ur kontakterna inatt, haha. Det kommer säkert att växa bort det oxå:) Eller är detta  en grej som det manliga släktet har ????????

Nu skall jag ge mig i kast med algblomningen!
Det är inte bara i bara i Östersjön den växer.


Det är dessa små gynare som behöver akut hjälp. Annars kommer jag snart att få göra munn mot munn metoden på dom, haha. Egentligen så är det Herr L  som skall fixa detta. MEN..... nu har jag i snart 3 månader hört: - Jag skall ta det sen.....
Undrar när detta sedan kommer att infalla??? När dom har själv dött eller.....
Ja, se dessa männ. Dom ser alltid en framtid på något konstigtvis. Kvinnor har nutiden i focus.....eller är jag ute och cyklar????


Våt kram på Er! / Suss

Kommentarer
Postat av: Annika

Vi fick oss en riktig släng av ovädret för några timmar sen o nu kommer det tillbaks..skönt med lite ur laddning.

Du har alldels rätt om karlarna.. hahah min pratar i vi form när det är han som ska göra nåt .

Postat av: susanne

SV Annika

Haha! Den var ju oxå bra. Dom slutar aldrig att överraska oss med sina påhitt.... / Suss

2010-07-13 @ 18:07:56
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: Nilla

Hej Suss!

Ni ska inte iväg och lyssna på Larz-Kristerz på torsdag eller fredag?

Mia och jag åker till Vara imorgon och hälsar på Annorna och så ska vi lyssna på Larz-Kristerz på torsdag och fredag...

Hade varit kul att träffas.

Kram Nilla

2010-07-13 @ 20:05:24
Postat av: susanne

Sv Nilla

Det blir fredag - Sandhem - om han slutar i bra tid. I dag var han hemma kl 18:10. Hör av mig! Men det vore kul. Det är sååå långedsedan. / kram Suss

2010-07-13 @ 20:16:15
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: Maria

Här får det gärna åska lite...e så tryckande luft!

1 dag kvar att jobba nu...JIPIIII!!!!!

Kram

2010-07-13 @ 21:11:13
URL: http://mariagladsax.blogg.se/
Postat av: susanne

Sv Maria

Vad skönt för dig att snart få semester! Men oj vad den går fort! Har BARA 1,5 vecka kvar av mina 5. Sedan blir det" på det" igen,haha! / Kram på dig, Suss

2010-07-13 @ 23:15:03
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: sofie

Sv: Hahah, den bitten tänkte jag inte dela med mej av till min söta läsare:P

2010-07-14 @ 00:28:56
URL: http://sofielundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0