Agendan fram till kl14....

Ja, nu är jag redo för att ta mig ett tag med penslen igen.
Den lille röda tempen är redan på 36 grader, olidligt skönt, haha.

Jag skall åka och vara lite social med min moster lite senare idag. Får väl ta och sätta i öron proppar. Hon är en mästare på att "tjata" om allting. Det finns aldrig något som är bra. Kan livet verkligen vara så meningslöst brukar jag fråga? Jag har inte fått något svar än? Anntingen vill hon inte lyssna, eller så kan hon inte svara? Detta är nog en effekt av att ha levt hela sitt liv som singel. Själv valt.
- Karlar vill bara en sak!. Det har hon alltid sagt ( undrar vad det kan vara HAHA).

Så ha det så skönt i solen och värmen. Har ni inget för Er, kan ni ju alltid åka och bada.
Till er som inte är kan vistas i solen pga diverse orsaker. Det kommer regn snart......


Puss och kram på Er ! / Suss



Vad säger ni???
HÄR SKULLE JAG VILJA VARA!....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0