Scotts 31/7 Holmen

Då var det äntligen helg igen!
Vädret har nog fått fnatt, det blåser kuling. Hade man inte tegelsten i fickorna så blåste man bort. Hela trädgården är full av blommor och blad som har blåst av sina grenar. Detta är nog sommaren som kom av sig...

Ikväll blir det då Björnholmen utan för Äng i Småland. Ligger emellan Forserum och Nässjö kan man säga för er som inte vet och kanske tänkt komma.
Ett litet trevligt dans ställe mitt" ute i böle skogen", haha
Och dom som bjuder upp till slingrande dans är ingen mindre än: TADA!  SCOTTS!!!!!
Ja, jag vet att jag är lite insnöad på dessa grabbar. Men kan inte hjälpa det. Sångaren har en strupe utav guld. Rösten är av största vikt ( fniss )  En som oxå har en röst som ger en stå päls är: Mangus Carlsson. Var och dansade till honom oxå när han var front figur i BARBADOS.
Vi får bara hoppas att det inte blir lika kallt som förra helgen. Då höll jag på att förfrysa, haha.
Jag tror nog allt att termobyxorna får följa med i bilen ikväll, haha.

Så till FLICKORNA som sitter och surfar i Örsåsa: VI SYNS IKVÄLL!
Hoppas ni tagit med er det vackra vädret.



Detta är ju killen med "guldstämbanden"!!!!!!


Kram Suss


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Jaha, det var idag det. Ha det så kul. Fin bild =) kram/Ulrika.

2010-07-31 @ 13:51:34
URL: http://ullissite.blogg.se/
Postat av: Nilla o Mia

Hej!



Nu har vi förflyttat oss till Movänta camping utanför Eksjö. Sitter och surfar runt lite emallanåt.... hur ska man annars få veta om man får träffa så trevliga vänner som Sigge och dig ikväll.

Kram

2010-07-31 @ 17:01:21
Postat av: Maria

Ja man kan ju bara instämma i det inlägg!!! Haha.

ha så kul ikväll.

Kram

2010-07-31 @ 21:06:48
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0