Oreda i planneringen...

Vänner, vänner!!
Vart tar tiden vägen! Eller har min klocka fått spelet????
Tycker att tiden bara rusar iväg. Här går man upp i bra tid, men ändå hinner jag inte riktigt med vad jag har tänkt att göra.....Hade tänkt att göra alla " tråkiga" saker som har kommit efter på året denna veckan. Det är alltid gott att ha det gjort. För sedan har jag bara 2 veckor kvar på mina 5 veckors semester. Och sista veckan SKALL JAG SLAPPA.
Men planneringen håller inte riktigt!!!



Vad tycker ni??  Ser det ut som det sitter 3 hungriga katter och väntar på frukost. Det går bra med det senaste tillskottet " Svea". Kan upplysa om att hon har varit olydig och varit ute och sprungit med "stygga" katt pojkar. Det blir tillökning i augusti månad, haha
Nej, egentligen inte kul. Vi kan inte ha fler katter. Men jag var lite sen med p-pillren till henne. Och då får man stå sitt kast.......
Alla skall ha var sin skål på morgonen.


Är tillbaka ikväll igen! / Kram Suss

Kommentarer
Postat av: Annika

Vilka söta katter:) Tycker det ser ut som hemma hos oss på morronen haha. Vilken av dom är gravid??? visst är det väl lite mysigt med små sötisar. Ha en bra kväll / Annika

Postat av: susanne

Svar Annika

Hej! Det är den lilla röda som är i "omständigheter" så att säga. Dom andra Herrarna är åldersmänn (17 o 16 år). Därför har vi 3. Man vet aldrig när veterinären säger att man får låta Kissen "jama" vidare. Det kommer att bli ett svårt ögonblick. Är allt lite svag för mina katter.../ Suss

2010-07-09 @ 01:14:46
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: carro

Klockren bild! hahaha. söta ju!

2010-07-09 @ 10:31:03
URL: http://carropiiz.blogg.se/
Postat av: Ponyo

Jag håller med om att tiden går galet fort! Helt vansinnigt.

Spännande med tillökning i kattfamiljen, även om det inte var planerat. :) Kattungar är ju så söta. ;)

2010-07-09 @ 13:27:39
URL: http://www.annamaria-l.se
Postat av: susanne

SV Carro

Du skall INTE tro att det är tyst. Jaumar gnisslar tänder och pratar så att det står härliga till...



Sv Ponyo

Har alltid haft katt. Tycker att barn skall växa upp med djur. Det gör att barn blir lite mer aktsamma emot djur. Men kattungar har sylvassa tänder oxå,, /Suss

2010-07-09 @ 23:58:12
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0