Natt bastu.....

Vem kan gå och lägga sig nu ??????
Det är ju en förbaskad tur att man har semester och inte jobbar just nu!
Det jag menar är detta:
Vi har en ute temp på 23 grader. Inne tempen är 30, haha. Ändå är dörrar och fönster öppna. Men vad spelar det för roll när det är vind stilla ute. Det vindar ju inte det minsta innomhus. Katterna ligger som "döda" sillar och skippar efter luft. Tur att man inte har päls oxå. Så jag behöver inte gå och lägga mig i denna bastu värmen.....jag kan välja att vara uppe om jag vill. Så jag känner att jag har lite exrta energi kvar till att gå ner och städa i källaren, HAHA.
Det är svalt där nere i alla fall.......
Så jag kommer väl i säng vid vanlig tid. Någon stanns emellan 02 och 03 i natt. Och då är det faktiskt bättre förhållande i kammaren.

I och för sig, jag skulle ju kunna ta baden-baden stolen. Men det är så jä.... la svårt att sova på sidan :). Och det kommer att kännas i ryggen i morgon bitti. Men jag har ju gjort det förr....

Hörs imorgon när vi vaknar!

Puss och kram! / Suss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0