Larz-Krizters Olstorp. 24/7

Idag är då de Röd - Vita gossarna i Olstorp och spelar.
För er som inte varit där! Vill jag då bara säga att det är en hemskt mysig fest plats med många " mysfaktorer".
Kulörta lykter, uteservering, pilkastning ( förra året ialla fall), trevlig lummig omgivning, lite lagom förfriskade personer, 2 dansbanor. Av fem stjärnor en klar 5:a, haha.
 Herr L och jag har inte riktigt bestämt oss ännu om vi skall åka. Vi skall ju till Björnholmen nästa helg. För se! Då bjuder Scott´s upp till dans. Och jag ( är väl bäst att skriva) är lite svag för deras musik. ( Herr L skulle väll säga något annat, haha).
Så Anna kanske vi kommer!
Ulrika! Är du där och ser mig. Kom fram och hälsa. Är inte riktigt så barsk som jag ser ut, haha. Det skulle vara jätte trevligt.

Nu skall vi äta middag: Potatis och fläskkorv med senaps sås. Och till det kokt blomkål med smör över, gott!
Men Sofie säger: Äckligt!!! jag vill inte ha!!
Ja, vad skall man göra med barnen? Skicka dom på en tripp till något svältande land, kanske. Dom glömmer att det finns svältande barn i världen. Oj, nu blev jag global oxå, haha

Hörs! / Kram Suss

Kommentarer
Postat av: Sara - Ensamstående mamma

Haha tack så mycket! Jag måste ju ha superlungor, trots att jag är rökare.

2010-07-25 @ 10:39:49
URL: http://dolphin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0