Kort inlägg....

God natt vänner!
Har haft en  dag med mycket att göra. Vi är färdiga med taket på alltan. Så nu har jag börjat att måla. Kört och varit med Sofie i standen. Hon hade pengar som brännde i fickan.....
Och nu i skrivande stund har jag svarat på kommentarer och skickat iväg lite email post.
Och jag känner mig alldeles för trött.
Kommer att lägga in kort imorgon.
Detta blev ett kort inlägg. Kan det oxå emellan åt.
Nu skall jag krypa ner under täcket och sova tills jag vaknar imorgon... GOD NATT...ZZZZZzzzzz.....

/Kram Suss




Ibland ståndare och pistiller. Visst är kjejsarkonor vackra, där dom står ute i naturen ovh växer ???
Man blir lycklig och glad utav blommor. Kanske skall DU göra någon glad idag och ge bort lite blommor........?

Kommentarer
Postat av: Sofia

Istället för att måla de varje år kan ni tvätta de, finns ett speciellt medel på flügger, prata med dom. De ser ut som nytt och du målat de.

2010-07-10 @ 11:07:20
Postat av: Maria

Älskar blommor jag med!

2010-07-10 @ 14:38:26
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0