Jag gråter...

Bara så att ni vet! Jag har kommit halv vägs i rensningen.
Det tar ju lite tid, jag måste ju prova lite saker oxå, haha. Den svarta sopsäcken är" halvfull" ( så snart börjar den väll sjunga snapsvisor...Helan går..).
Det som retar mig lite är att min vän solen har tittat fram. Så nu är det riktigt skönt ute. Men tyvärr kan jag inte lämna HELA sängen överbelamrad  med kläder, utan måste slutföra mitt uppdrag...
Så dax att slänga sig i kast med klädmonstren. Endel plagg har svårt att lämna galgarna.
Slängde en dress ( har säkert inte haft den på 15 år), men det sved i hjärt trackten. Den var av bra kvalitet och kostade en slant då det begav sig... Men nu fick den åka sin väg, snyft. Kvinnor är som männ när det gäller deras gaderober: det kan vara bra att ha....haha. Så säger ju männ om sitt garage:)

Plikten kallar! / Suss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0