HEADERN.....

Ja, då vaknar man till en ny dag!
Och så öppnar man datorn. Då kommer 1:a överraskningen. DET FINNS EN HEADER, men det är inte jag som gjort den. Dottern har pysslat igår kväll när vi inte var hemma. Hon åkte ju som sagt bort med sin kompis, sedan SMS hon: Vad tycker du om din header??
Ja, vad skall man säga! Om jag säger så här! JAG ÄR INTE GLAD!!! Inte riktigt vad jag tänkt mig. Har frågat henne länge om han har haft till och hjälpa mig. Jag vet hur jag vill ha det, men som ni vet är det en jädrans massa koder och dyligt som skall kopieras och klistras in på RÄTT STÄLLE. Det går mycket fortare om ungdomarna gör det. Så igår tyckte väl hon att han hade tid..

Ja, jag får väl leva med denna sida till slutet av veckan...
/ Suss

Kommentarer
Postat av: Annika

Hoppas ni hde kul i går?? behövde du använda koppel haha ??? Jag tycker headern är snygg .) Kram/ Annika

Postat av: susanne

Sv Annika

Haha! Rollatorerna stod parkerade i hörnen, så det var lugnt:) / Kram Suss

2010-07-17 @ 16:13:04
URL: http://sussifarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0