Fredagsmys....

Då var det då äntligen fredag!
Veckans bästa dag, i alla fall om man är ledig, som jag är denna helgen.
Vädret har ju varit bedrövligt HELA dagen. Regn o blåst och kallt hela tiden. Men jag vägrar att tro att sommaren är över! Vi är ju bara i sista dagarna i Juli. Det kommer värme ,bara vi håller ut. Sanna mina ord.....

Vi trottsade vädrets makter och grillade nu ikväll. Men vi åt naturligtvis innomhus, haha
Karre, kycklingvingar/lår och potatissallad ( trött på pommfrité), skivade bifftomater och majs. Gott som tusan. I alla fall när man är hungrig. Vi rensade sedan strupen med cocakola. Livets dryck nummero ETT.


Herr L har inte slutat att leka med maten trotts sin ålder, haha.....
Säg: - HEJ TILL  PUBLIKEN!!!!!


 
Tror ni jag får i mig allt???? Det fattas grillade färska champinjoner oxä. Jag åt upp varje liten smula.. Så "glupen är jag, hahaha...


God natt på ER! Och sköt om varandra väl där ute, så träffas vi i morgon igen....
                                                     / Suss

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Nämen vad gott det såg ut =) Nu blev man ju nästan lite hungrig =) Trevlig helg! kram/Ulrika.

2010-07-31 @ 11:59:55
URL: http://ullissite.blogg.se/
Postat av: Nilla o Mia

Hej!

Vi sitter just nu i Örsåsa och surfar runt lite....

Hoppas att vi ses på Björnholmens loge ikväll.

Kram Nilla o Mia

2010-07-31 @ 12:44:45
Postat av: sandra

ja, man får nog se upp lite med nattmaten ;P

detta såg otroligt gott ut! (:

2010-08-01 @ 11:23:00
URL: http://wearenowhere.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0