Ågren och kommentarer....

Hej igen!
Egentligen skall jag lägga mig! JAG BÖRJAR ATT JOBBA IGEN IMORGON!!!!
Hur fort går inte 5 veckor, otroligt.
Nu har jag ÅGREN så det förslår....... Men till i morgon får vi hoppas att han försvunnit. Otrevlig typ det där. Han kryper in under skinnet och lämnar en olustig känsla kvar, snyft!!
Men det är ju bara ett år kvar, haha till nästa semester. Och då blir det Öland, haha, haha
Imorgon kväll är jag nog ganska mör kan jag tänka mig.
 Men till alla Er som börjar er semester i morgon säger jag: - Ha det så skönt!

Jag har tänkt på en sak och kommit fram till detta:
Om ni kommenterar mina inlägg, så kommer jag inte att svara på min sida längre. Utan jag går in på Eran sida. På så sätt får jag fler besökare och även ni kommer att få högre statestikssiffror. För jag tror att alla tycker om att se sina staplar av besökare bli högre. ELLER HAR JAG FEL!!!


Fortsätt och kommenter precis vad ni vill, tycker om att få reaktion på vad jag skriver.
För jag skulle ljuga om jag säger att jag skriver för mig själv. Då kunde jag låsa min sida så att man visste att inga skulle kunna läsa.
Men jag blir super glad av Era kommentarer.

Så eftersom jag jobbar nu kommer det att bli inlägg till kvällen...... men fortsätt titta in!
Hinner jag så blir det tidigt på morgonen ifall jag har något att ta upp..

Sov gott! Så hörs vi imorgon. / Kram Suss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0