Video av Rock medleyt i Sandhem med SCOTTS.......


Här kommer då video upptagningen av "Rockmedleyt" som Scotts har. Skulle Scotts göra en covers Cd på Rock låtar så skulle jag vara en av dom första som köpte det. Gillar lite tyngre musik oxå. Jag är nog näst intill " All ätare" vad det gäller musik. OK! Har kanske lite svårt för jazz o opera, men jag över lever, haha. Det vore bara lite mera svår tuggat, haha
Det är lite skakigt på mitten, men Herr L fick en överförfriskad person klängande på sig. Ungdomen blir ju lite exalterad när dom hör riktig musik, hehe. Det är tur han filmar. Skulle jag stå mitt i klungan skulle jag flyga fram och tillbaks som en vante. En annan är ju uppvuxen under denna tiden. Men håll med! VISST RYCKER DET I KROPPEN.......
Förresten! Vem säger att dansbands musik är tråkig??? JO, dom som ALDRIG har varit ute och lyssnat. Det är ju rena rockkonser stämningen framme vid scen när "Grabbarna Grus" drar igång, haha.
Kolla på Simon! Han har sten koll på läget.....

Får TACKA Sofie för att hon lagt ner tid på detta. Hon klagade lite på att den var för lång..... Det tog va en timme och få upp. Och sedan fick hon göra om det eftersom internetet " dampade" (mitt nya älsklingsord, haha) 


CARRO! Sofie säger att du är en smart tjej, så du vet hur du skall göra för att få tag i filmen. Det är när jag frågar Sofie om vi skall göra något speciellt för att underlätta för dig när du skall hämta upp den.  haha. Men jag vet ju att du är en smart tjej.

Keep rocking....lovers! / Suss



Kommentarer
Postat av: Mariette

Nu vill jag inte sträcka mig så långt som att säga att dansband är tråkigt. Nu ser jag ju hur det går till på konserterna =). Annars lyssnar jag nog på det mesta faktiskt.



Nu har regnet kommit till oss i Skåne också och jag håller med dig om att man verkligen hellre påtar i trädgården än är inomhus. Fasen, det ska ju vara sommar minst en månad till.

2010-08-08 @ 22:35:44
URL: http://mariettesrora.blogg.se/
Postat av: Lena

Tjingeling Suss, nu åker jag snart på Götet och Sofia. Vi skall gå på Scotts, så kanske jag får uppleva detta medley ikväll, skulle vara så roligt. Hade hoppats på att ni skulle vara där, men det tror jag nog inte ni är, ni har ju en tjej att fira där hemma. Hör av mig när jag kommer hem igen i morgon någon gång. Kramisar

2010-08-10 @ 15:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0