Har låångtråkigt.....

Detta vädret är ju rö.........a!!!
Snart får jag "psykbryt". Orkar inte med allt detta regnande. Det spelar inte inte någon roll vem man pratar med, så kommer vädret upp på tapeten HELA tiden. I och för sig , är jag inte ett skit bättre. Vad skall man gör??? FÖRSLAG!!! Men säg inte städa, baka, läsa, tvätta, för det har jag redan gjort haha. Jag var ju uppe med tuppen kan man säga.
 Jag vill ut i friska luften. Och få harva runt i blomlanden ett tag. Ogräset flinar emot mig när jag är ute och går i trädgården.  ( Det är då jag röker). Röker ju aldrig innomhus). Vill slänga mig ner på knä och rycka bort skiten och visa vem som bestämmer i landen, HAHA
Det verkar som jag börjat se i syne. Ogräs kan väll inte flina???? Gud hjälp mig, jag behöver vård.....
Förstår precis hur en fånge känner sig, när han blir utsläpp efter ett x antal år. Men i och för sig. Jag skulle aldrig göra en sådann tabbe att jag hamn bakom lås och bomm heller......

Jag får väll fortsätta med min nya favorit syssla: JAGA FLUGOR MED FLUGSMÄLL.
Även dom tycks ju ha tråkigt eftersom dom invaderar hemmet. Dom vill väll inte bli blöta om sin små flugfötter. Men att sätta sig i en blöt skit och sedan komma och sätta sig på min mat, det tycks inte bekomma dom alls...
Men där har dom skitit för sista gången! Då kommer den stora mördar maskinen Lundin och " SPLASH"!!! Där var den flugan historia, endast en blöt fläck återstår.... Lek inte med FRU LUNDIN. Jag är värre än "ROUNDUP"....
 
Hörs sedan! / Suss


Kommentarer
Postat av: nadia

Vi har precis trotsat regnet och varit ute på en promenad :)

Ett tips när man har tråkigt är att kolla på hemnet.se och kolla på alla 12 miljonersvillor som man aldrig kommer ha råd med. Drömma lite måste man ju få göra...



www.prinsessanadia.se

2010-08-08 @ 20:58:21
URL: http://www.prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0