Dagen efter.....

Sitter och samlar krafter!
I alla fall sitter jag och äter ( rester Kina mat från igår) Vi skall grilla ikväll.
Var som sagt på Sigges loge igår kväll. JÄVLAR vilken trevlig och rolig kväll!  Var tvungen att ta till ett kraft uttryck bara för att ni skall förstå hur bra kvällen var.....
Det var en kväll med bra musik, trevliga människor, mycket dans, band som hade spelglädje och detta lyste ut till publiken. Och så hade vi trevligt rese sällskap. Tack Anna! ( även tack för blomman ifall jag glömde detta....?) Åter kommer senare om kvällen i ord och BILD.


Kom i säng ( soffan) vid 06 tiden imorse. Det är ingen ide att lägga sig bättre. Lill killen kommer snart.,haha
Sigges loge slutar inte innan 02 på natten. Dessutom spelade dom över tiden. Och det är klart man är till SIST. Och sedan tar det en stund hem. Det var dimma på vägen igår. Då kör man lite försiktigt oxå.
Sedan då det tycktes som man bara sovit 10 min ( det var 2 timmar) väcks man av en ljuvlig liten stämma, som förkunnar att det är morgon....... Upp och hoppa. Ögonen känns som 2 små springor, munnen är torr ( fast jag inte druckit en enda droppe), kroppen känns tung och man har en lätt skalla värk av för lite sömn. Då vill Sofie till Hööks i Borås ( en hästbutik) Jippi! Hon kunde inte ha valt en bättre dag att förkunna detta på?? Ingen idé att protestera ( hon har ju Alex när vi är på dans). Man får ju ställa upp för varandra, eller hur. Bara till att sminka över de värsta mörka ringarna under ögonen och likblekheten. På med läppstift och vips så ser man lite OK ut, trotts allt för lite sömn.....
Nu tog ju detta en stund och sedan hem. Detta är ju inte riktigt vad jag tänkt jag skulle gjort idag. Där ligger ju att fixa räkningarna som prio ETT., trädgården prio  två. Inget av detta är fixat ännu. och det vet ifaan om jag ens orkar.....

/ Kram från en trött Suss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0