Klar........

Benen värker ( och inte beror det på växtverk inte). Jag har nog gått 1223 gånger upp och ner i trappen ( ner till källaren) haha. Lämna grejer, hämta grejer upp, ner, upp, ner osv. Vem kom på hus med källare eller övervåning. Man skulle ha ett en plans hus. Bara raka spåret.
Nu är jag i alla fall klar med städning av huset. Det tar sin lilla tid. Trött så att jag snart går på knäna. Orkar snart inte hålla armarna vid tangent bordet, då är man trött.....
Det jävligaste av allt är att när jag har ledigt igen på måndag.Så ser man inte att jag städat idag. Då är det samma skit igen Städa igen. Jag tycker att det känns som jag bara städar varje gång jag är ledig ifrån mitt jobb. Hur otacksamt är inte det, haha

SENARE:
Har precis vaknat och skall göra mig klar att åka till jobbet. Det var skönt att få sträcka ut sig en stund.
Det ser ut att bli en fin dag idag! Antagligen bara för att jag gör en delad tur idag.
Ha det nu riktigt skönt idag, så hörs vi ikväll.

Puss o Kram på ER! / Suss

Kommentarer
Postat av: AnnaE

Hmmm...Herr L städar inte?:))



Kram!

2010-08-20 @ 18:45:41
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Maria

Ja man kan ju bara hålla med...det är städ och tvätt osv osv när man e ledig.

Hur stor tjänst har du?

Kram och trevlig helg!

2010-08-20 @ 21:42:27
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0