Handledarkurs, inget för en fattiglapp, haha...

Ikväll har Herr L, jag och Em varit på handledar kurs till körkortet. Em skall börja nu. Skall skriva in sig nästa vecka. Körkort, det kommer att bli en kostsamm affär. 40 minuter körtid kostar här 430:-. Här blir det många sköna tusenlappar som kommer att fladdra förbi i en jädrans hastighet. Men man får väl se det som en investering innför fram tiden.
 Annars har dagen varit bra. Är ledig imorgon , bloggar mera då.
 Nu känner jag att jag behöver krama kudden ett tag.

God natt på Er! / Suss

Kommentarer
Postat av: Maria

SV: Ja jag hoppas att det blir lungt idag på jobbet. har bara en ny dam så de andra känenr jag ju väl. Annars "brukar" det nästan alltid va nån som går bort under sommaren.

Ha en skön ledig dag!

Kram

2010-08-19 @ 08:01:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0