Tjock Svea....

Jag förolämpar ingen! Det är ju "katta" min jag syftar på, haha. Hon börjar att bli bra rund om magen nu. Uppskattar att det blir 3 - 4 små missar någon gång denna veckan. Katter går dräktiga ca 65 - 69 dygn. Oj vad spännande. Finns det en fin hane kommer vi behålla den. Annars........ usch vad hemskt



Det ser inte super tjockt ut, men det är en "stor" mage som hänger ner...



När hon kommer in så lägger hon sig som en "padda" på golvet. Svea ligger inte i sängarna. Tur det inte är mitt i den heta sommarvärmen. Hon ligger och flåsar ändå...



I slutet på förra veckacla så var hon på "allerten"! då smäckte hon en fågel ,haha. FÖRST VAR HON INNE  EN SVÄNG MED DEN OCH LA UPP DEN PÅ KÖKS GOLVET. mEN JAG GILLAR INTE ATT HA  EN DÖDfÅGEL PÅ GOLVET. HON VILLE VÄL BARA VIS UPP SIG SOM DEN STORE JÄGAREN HON ÄR.. dUKTIGA sVEA...

/ Kram på Er så hörs vi imorgon, Suss



Kommentarer
Postat av: carro

när våran katt kommer med råtta då är det ofta för att hundarna hotat honom att äta upp HONOM om han inte kommer med en musing till dom. Så han springer snällt iväg. Och så när han kommer vill han gärna passa på att visa upp den så han lägger den på altan. Jag har hört att man ska uppmuntra katterna och säga "vad duktig du är". Här låter det:



"KATT FAAN!!!! DIN ÄCKLIGA LILLA RÅTTJAGARE!!! ÅÅÅH VAD ÄÄÄCKLIIIIIGT!!!!"



Det är kärlek! :D

2010-08-26 @ 17:52:06
URL: http://carropiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0