Små Skutts i Sandhem...

Middag på Er!
Här öser regnet ner för tillfället, men hoppas på ett uppsprickande till kvällningen i moln täcket.
Ikväll blir det då Scotts i Sandhem ( får människan aldrig nog?). Nej! det får jag ej. Älskar att vara ute och lyssna och dansa till musiken som grabbarna levererar. Känner mig taggade till 24/7 ( 24 timmar i veckan) haha.
Och kameran har jag SJÄLV kollat över. Batteriet är FULL laddat....
Och framför allt så ligger Sandhem näraaaa.
Ingen lång väg hem inte.
Hörde ifrån en SÄKER källa att inte Lillen skulle sitta bakom trummorna, utan Zekes trummis gör ett inhopp ikväll ( Simon). Skall hålla ett extra öga på honom, haha

Nu skall det ätas middag i det Lundinska hemmet. Herrn har fixat Pytt i panna.....(?)

Tack till Er som hittills sagt att den nya blogg sidan är snygg. Sofie är stolt som bara den.....
Hon är duktig den tjejen:.....

Hej på en stund! / Suss med Scotts i tankarna...

                                                              SE MEN INTE RÖRA!!

Kommentarer
Postat av: Annika

Jättefin Design :) De där yngre tvåbenta är inte så dumma att ha :)

Ha det så kul ikväll..Kram / A

Postat av: Lena

Tjingeling, tycker allt jag känner igen den armen med handen på som inte får röra. Ha så roligt ikväll. Kramisar

2010-08-06 @ 19:57:00
Postat av: AnnaE

Hej hej!

Jättesnygg design!

Ha så kul i Sandhem!

2010-08-06 @ 21:01:08
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Maria

Så snygg din sida är...jag vill oxå ändra mimn men vet ej hur man gör.Hoppas ni har kul ikväll!

Kram

2010-08-07 @ 00:14:28
URL: http://mariagladsax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0