Rond 1....

Denna morgonen var väl inte den bästa!
Att börja kl 7 och ta en "rond" med dom stora tjejerna kan få vilken stadig person som helst ur balans. Hatar att alltid behöva ta om samma visa: Den här om att man städar och plockar upp efter sig utan att någon skall tala om att man skall göra det.... Har ju som sagt jobbat sedan fredags kväll, och Herr L ser ju INTE när det ligger saker framme som inte hör dit.... Så klart att det är lugnt och fridfullt då..men när jag har ledigt så ser jag allt det dära och sedan är cirkusen igång....jag blir såååå trött!
Så nu blir det att köra igång den vanliga visa, över full tvättkorg, plocka, städa, putsa badrumms speglarna. Man kan ju undra hur " någon" bär sig åt för att det skall vara tjugo fingrar och annat klet på speglen, hm. Förresten! det är ingen som har satt dit dom heller, konstigt. Speglen var kliniskt ren i fredags em när jag åkte till jobbet. Hur kan man missa ALLA handtag som finns på alla speglar och dörrar, jag bara undrar.....

En trött husmor skall sätta igång, och sedan bli ännu tröttare.......
Vi hörs igen! Är ju som sagt ledigt ifrån jobbet idag, haha
/ Suss

Kommentarer
Postat av: jess

haha ja det där känner jag igen. trots att vi bara är två här hemma!

2010-08-23 @ 15:29:23
URL: http://theshedevil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0