Redan uppe....

Redan uppe!
Lill killen och jag är uppe. Dom andra sover fortfarande...........gör väll så en stund till om jag känner dom rätt, haha
Går dags kvällen var super rolig ( sa ju att jag kände det på mig).
Igår var det inget fel på batteriet kan jag lova. Det har blivit en MASSA bra kort. Nu skall dom bara fin justeras lite. Sedan komma in i datan. Och sedan kommer det som tar längst tid. LADDA upp dom till inlägget. Det tar ju evigheter ( eller annars så har jag en saktgående data), haha.
MEN DET KOMMER BILD O TEXT, jag lovar.

Idag måste vi åka in till stan. Det skall inhandlas ett nytt regnställ till Alex. Han börjar dagis på onsdag. Han har varit ledig i 6,5 vecka. Men nu börjar vardagen även för honom. Men han gillar ju sitt dagis och skönt är det. Tänk vad jobbigt det hade varit om han inte gjort det.... Tycker synd om dessa föräldrar vars barn gråter varje gång dom lämnas på dagis. Det måste ju även kännas i ett mammas/pappas hjärta när dom ser sin lille/lilla gråta hjärtskärande.....
Nu rasslade det visst till in till toan... Herr L har vaknat, haha.

Vi hörs sedan! / Kram Suss


Kommentarer
Postat av: nadia

Jag jobbade på dagis förut och då hade vi några såna barn som grät varje dag, men direkt när mamman eller pappan gått så slutade dom gråta. Tror inte det har med att dom inte gillar dagiset att göra utan separationsångesten från föräldrarna, för sen i slutet av dagen så ville dom inte gå hem när dom skulle bli upphämtade.



www.prinsessanadia.se

2010-08-08 @ 13:42:55
URL: http://www.prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0