Ny design....

Morgon vänner!
Ingen fara! Ni är på rätt blogg. Men jag har ändrat min blogg design.
Tro nu inte att jag gjort det själv ( önskar jag kunde) utan Sofie har hjälpt mig. Denna gången har det gått rätt till. Jag har sagt vad jag vill ha, och hon har gjort några snabba finger knäppningar över tangeterna, KLART!!
Jag skulle oxå vilja kunna detta, men hitills känns det som en djungel av koder och kopiera, spara klistra in m.m
Bäst var det när vi skulle få in överskrifts färgen. Hon tog inte fram någon färg skala utan skulle fixa det ändå. Några snabba tryck, simsalabim, blått? NEHE! orange, fel. Nytt försök, blått! Fel igen. Efter några av dessa genialiska försök så fick hon krypa till korset och ta fram en färgpalett. Då gick det mycket bättre. Hon skulle visa sig på styva linan inför morsan, haha.
Så för stunden har jag lämnat den rosa eran bakom mig och gått in i den blåa världen ( är ju blåögd), haha.

Vad tycker ni? Hiss eller diss?????


Det har faktiskt inte blivit så mycket gjort idag. Fick en jädrans huvudvärk ( som migrän) som stoppade min framfart. Det blev till att sova bort så där 4 timmar på em. Sedan har jag inte gjort så mycket vetigt alls. Men det får vara så oxå ibland.


Sofie gjorde en extra idolbild på mig, haha.  Hon tyckte jag kunde använda denna istället. Vet inte om jag tycker att jag passar i horn och svans.... Kanske kan ta den när det är dax för Alla helgon helgen, haha.

Nehe, mina vänner! Nu skall jag gå och läggga mig. Det är en ny dag imorgon och dessutom skall det ju dansas natten lång......

Sov gott! / Suss

Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej! Här har det hänt grejer ser jag. Vad fint med blåsippor, det har du gjort bra ;) Trevlig helg! kram/Ulrika.

2010-08-06 @ 11:48:23
URL: http://ullissite.blogg.se/
Postat av: Lena

Tjingeling, jag gillar den nya designen jättemycket :)

Även jag tycker om blått och rosa, vi kanske är lite lika, hihihihi Kramisar

2010-08-06 @ 12:15:43
Postat av: Icka

Det är helt klart hiss på designen. Gillar den skarpt :)Din dotter är duktig hon :)

2010-08-06 @ 12:56:41
URL: http://ijennikashuvud.blogspot.com
Postat av: Mia Öland

Snygg design...snyggt kort..ser Nilla i bakgrunden :) Den andra bilden kan du ha på Allhelgona ;) Kram från ett soligt och varmt Öland

2010-08-06 @ 14:20:39
Postat av: susanne

Sv Mia, Öland

Det är fult att retas;haha. Här har vi REGN, men vi har Små Skuttarna i kväll, haha.

Tack för senast! kram på dig! / Suss o Sigge

2010-08-06 @ 14:28:01
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: Mariette

HISS så klart! Jättefin design!

2010-08-08 @ 22:27:05
URL: http://mariettesrora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0