Hej hopp i lingon skogen.....

Då vart det måndag igen.
Skall jobba ikväll, ute. Får hoppas att det slutar att regna fram till dess. Allt blir så blött när man hoppar in och ut i bilen emellan ställerna.
Ny arbets vecka, nya friska tag. Herr L har börjat idag igen efter sin semester. Han tyckte nog det var ganska skönt, haha. Slippa mitt tjat om grejer som skall göras....
Nu får man ta till helgerna igen som vanligt.
Nu blir det inget "gallej" två helger fram över. Jag jobbar då. Men sedan blir det nog dans igen. Då finns Zekes på Sigges loge. Man skall ha något att se fram emot. Då känns livet lite roligare.......

Finns det fler som har semester, eller har ni börjat att jobba???

Får hoppas jag har tid i kväll att skriva något mera. Så fram till dess: HEJ HOPP I LINGON SKOGEN!!!

Kram / Suss


Kommentarer
Postat av: AnnaE

Hej Suss!

Kul att den smakade bra!

Den är farligt god!En fråga..

Får jag hänga på till Sigges

loge när Zekes spelar där?

//AnnaE

2010-08-09 @ 18:46:43
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Lina Holgersson

Just nu har jag två superbra tävlingar uppe på min blogg. Tänkte om du var intresserad. En kan du vinna valfri hårförlängning och en kan du vinna snygga underkläder.

Har även rabattkoder mm om du är intresserad av lite billigare shopping ;)

Om du inte är intresserad ber jag om ursäkt!

2010-08-09 @ 19:31:49
URL: http://lina.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0