GÄSPAR???....

Hej!
Fick "haveri" på datan i går kväll. Norton 360 skulle installeras (ny brandvägg, virusprog,) och efter det vart gjort fungerade ingenting. Något hade blivit fel, men ingen orkade ta tag i det på en fredags kväll. Fixade en smarrig Tacopaj istället. Bilder och recept kommer ikväll när jag kommit hem igen ifrån jobbet ( är hemma en snabbis och äter middag och tar resterna på den vita kladdkakan). Den är supergod dagen efter oxå. Seg och smarrig. Den slinker till och med ner utan bär och glass.
Sedan satte jag mig framför TV, skulle se på Komissarie Morse. Ja, det blev inte lång stund skall ni veta. Drog stockar redan efter 10 minuter. Har sedan dess sovit hela natten i soffan. Väckar klockan stod framme och ringde 04,45. O kristligt tidigt, men vad gör man . HÄV sig ursängen.....
Så har egentligen sovit länge med mina mått räknat, men sitter nu iskrivande stund och gäspar..... Förstår inte...
och jag hinner inte att vila, haha.

Sköt om Er! / Kram Suss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0