Fredag den 13.....

Har ni klarar Er ifrån diverse oförklariga saker?
Det är ju det olyckliga datumet idag: FREDAG DEN 13.....
Är man vidskeplig skall man nog ligga kvar i sängen tills imorgon, haha. Men annars är det som vilken dag som helst. Är inte såååå skråkfull av mig. Har till och med vågat mig på att baka idag. Vad för något???
Det får ni se sedan. För tillfället befinner sig härligheten i ugnen just nu.......
Men vem vet?  Det kan ju bli  " skit" av allt, haha. Friskt vågat, hälften vunnit, eller hur????
 Är ledig idag. Jobbar hela helgen sedan. Visst skulle det suttit fint att åkt till Sandhem ikväll! Men jag gör delad tur imorgon, så det kan bli HEMSKT tröttsamt. Men vaddå! Jag brukar ju sova typ 3 timmar annars oxå, haha. -JA,JA vad är en dans på slottet....... ? ( ur askungen)
Har gått och väntat på det fina vädret och nu ser det ut som det har lättat lite. Skall ut och få lite frisk luft och köra runt lite i trädgårdslanden.
Får väl hoppas jag inte får en takpanna i huvudet eller kliver på kratta. Då lovar jag att jag skall ta ett kort och lägga upp till allmänn beskådning, HAHAHA...

/ Kram Suss



Kommentarer
Postat av: Lena

Tjingeling Suss,

Fredag den 13:e, och jag har tvättat (hittills utan att det har hänt något), provat ut nya linser, tränat, handlat och lagat köttfärsgrytan. Den var ju hur god som helst, sonen var tvungen att ta om, det är ett bra betyg. Scotts i tisdags var underbart :)

Kramisar

2010-08-13 @ 14:58:37
Postat av: susanne

Sv Lena

Oj, oj Du skall då verkligen testa och se om det kan hända något. Tur du inte krympte bästa tröjan, körde in ett finger i ögat eller brände maten hahaha. Visst var den god? Scotts! Dom är väl alltid bra... / Kram Suss

2010-08-13 @ 15:29:20
URL: http://sussifarten.blogg.se/
Postat av: Icka

För mig har det inte gått lika bra, ni kan ju läsa min blogg haha. Inte direkt hänt mig nåt då jag vilar mig i form men det kan ju skita sig ändå..

2010-08-13 @ 17:37:33
URL: http://ijennikashuvud.blogspot.com
Postat av: Icka

Det gjorde vi först, ingen hade dragkrok, verkar saknas på de flesta bilar haha. Men nu löste det ju sig :) Febern kommer och går tyvärr, hoppas den är borta imorrn dock

2010-08-13 @ 19:49:54
URL: http://ijennikashuvud.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0