Facebook....

Vill bara uppdatera Er på att jag finns på face book nu!!!
Har hållt mig där ifrån i det längsta, men nyfikenheten tog överhand. Så i denna "zyber" värld kan inte jag  vara motsträvare längre. Jag gör som alla andra.  Här har du ditt liv, Susanne!
Nu har jag godtjänt många som vänner. Ni har legat på " hold". Inte för att jag är elak, men jag har inte vetat om jag ville ha kontot kvar. Har nu bestämt mig för att godkänna alla vänner och lite till. Har även själv skickat förfrågan till några. Har jag tagit mig vatten över huvudet?? Det får tiden utvisa. Mitt liv har ju ganska lite fritid, haha. Bloggen tar ju en del ( men det är ju bara skoj)..
Men skulle det vara att ni vill vara min vän och kommer ifrån bloggen. Skriv det då så jag vet, annars kanske ni blir suddade....
Välmött på face book!!...
/ Kram Suss

PS. Jag har kvar min blogg oxå DS

Kommentarer
Postat av: Emanuel - Pengar och Prylar

Sv: Då ska vi försöka fixa det så fort som möjligt :)

2010-08-16 @ 17:03:33
URL: http://merdeg.blogg.se/
Postat av: nadia

Att inte ha facebook i dagens samhälle går ju nästan inte, folk ringer inte längre utan är det något event eller en inbjudan så får man den på facebook. Har man inte facebook så hamnar man lite utanför.

Både mamma och sambo har väntat in i det längsta med att skaffa det, men dom insåg tillslut att det är ett måste idag.

Sen är det ju ganska roligt också att hålla koll på vad folk gör :)



www.prinsessanadia.se

2010-08-19 @ 13:37:20
URL: http://www.prinsessanadia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0