En fin eftermiddag idag......

Eftermiddag!
Oj vad fort dagen går. Den bara rusar fram. Det är ju alltid så när man har mycket att göra och kort tid på sig, eller hur.
Tvätten hänger ute i det vackra vädret, för Vi har faktiskt solsken vi!!! Det är ca 23 grader i skuggan och då är det betydligar varmare i solen. Jag skall ta och tvätta en matta för hand har jag tänkt mig. Jag har lagt upp den på studsmattan ( någon nytta skall man väl ha av otyget).  Sedan får mattan ligga där och torka. Det är Alex som skitar ner den. Den finns inne vid tv bordet och när han då fikar där inne så kommer det ner lite kaksmulor, chokladbitar, ostbågar, kanske lite dricka oxå m.m. Så det kan vara skönt att ha tvättat den nu innan hösten kommer på allvar..... Men det är ett riktigt litet " neger göromål". Tråkigt och det tar sin lilla tid. Och ett fasligt skrubbande.....

Brukar ni tvätta "stor" mattorna ( allså sådanna man inte kan tvätta i maskin) eller köper ni nya????
Jag vill inte göra mig av med denna ännu. Alex är lite för liten än. Det lär ju komma fler saftglas med tillbehör innan han fixar att fika utan att spilla......
Nehe, bäst att hugga i, så att det blir klart någon gång.... Det var ingen som fixade detta under helgen, trotts att jag sa att någon gärna fick tvätta den,haha....

/ Kram Suss

Kommentarer
Postat av: Amanda - Annasdotter

Hah precis :) skiter i blogagrna där det första man ser är: DAGENS OUTFIT. Höhöh kram!

2010-08-23 @ 18:33:56
URL: http://annasdotter.blogg.se/
Postat av: AnnaE

Jag har lämnat in nån

matta som jag haft på

matt tvätt.

2010-08-23 @ 19:08:17
URL: http://AEsblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Sa..du..Playtones!!!

också??!!! På samma

ställe??!!! Samma dag!!??

Självklart ska jag med!!!

2010-08-23 @ 19:42:15
Postat av: Amanda - Annasdotter

Haha tack så mycket :D Det låter ju bar det, haah :D kram!

2010-08-23 @ 20:09:51
URL: http://annasdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0